Pre-info
Hejsan! Måns här.
Du frågade efter det! Jag levererar! Detta är 90gQ's HD texture pack.
Updates (5.10)
*OBS - Använde mig av unstitcher till att uppdatera texture packet, tillsammans med att redigera några textures för hand. ALLA textures är INTE uppdaterade.
*Uppdaterade till 1.5.1
________________________________________________________________________________________
Notes
Texturepacket är inte klart!
________________________________________________________________________________________
Nedladdning
För att det ska fungera patcha med Mcpatcher, eller använd Optifine som har x32 support.
<Länk till nedladdnings sidan>
CC License
90gQ's HD texture pack är gjort av Måns Lindberg tillsammans med 90gQ teamet och är skyddat av Creative Commons 2.5 CC-BY-ND och får därmed inte ändras eller återbearbetas utan Måns "Mansl" Lindbergs tillåtelse.
Credits
STAMSITE
Fallskjerm
PenguinKN
Eeken
Mansl
Timelapse!

+, du skulle bara behöva lägga dit ändra de textures som ni ändrat i Vanilla-TexturePacket som du gjort i HD i mappen, kanske med hans hjälp. Han är väldigt hjälpsam så, och, ÅTER IGEN inget elakt, men jag tror at 90gQ 32x32 HD skulle se mycket bättre ut då. 2.png)